در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با بهترین لمینت دندان پزشکی شیراز توضیح دهیم. همچنین می ‌خواهیم به معرفی دکتر نجمه یزدانی جهرمی شیراز نیز بپردازیم. قبل از آن بهتر است که با لمینت دندان پزشکی، کاربرد ها، معایب، مزایا و از همه مهم تر هزینه‌های آن توضیح دهیم. نکته قابل توجهی که در رابطه با لمینت دندان پزشکی وجود دارد، مرکزی است که شما می ‌توانید از این خدمات بهره بگیرید. در پایان مقاله ما می‌ خواهیم بهترین مرکز لمینت در شیراز را به شما معرفی نماییم. پس با ما همراه باشید تا هر آنچه که لازم است را در رابطه با لمینت یاد بگیرید.

یکی از رایج ‌ترین و پرطرفدار ترین درمان های زیبایی دندان‌ ها استفاده از لمینت دندان پزشکی می ‌باشد. با توجه به آماری که از بین نظرسنجی‌ ها در میان عام گرفته شده است، می ‌توان گفت که استفاده از لمینت از سال ۲۰۱۵ تاکنون دارای پیشرفت چشمگیری بوده است. به گونه ‌ای که می ‌توان گفت این پیشرفت معادل ۷۵ درصد افزایش بوده است. از همه مهم تر اینکه همچنان این روند ادامه داشته و روز به روز تقاضای استفاده از لمینت بیشتر خواهد شد. یکی از پرکاربرد ترین روش ‌ها برای اصلاح لبخند، لمینت است. به حدی که این روش درمانی کاملاً طبیعی، آسان و سریع می ‌باشد. علت پرطرفدار بودن آن نیز این است که به سرعت شما به نتیجه ی دلخواه خود خواهید رسید.

 

لمینت دندان پزشکی

لمینت دندان پزشکی

لمینت دندان پزشکی چیست؟

نکته ی جالبی که در رابطه با لمینت دندان پزشکی وجود دارد، این است که این روش درمانی نه تنها می ‌تواند باعث زیبایی دندان‌ ها و طرح لبخند شما شود، بلکه می ‌تواند باعث افزایش قدرت و استحکام دندان ‌ها گردد. به همین دلیل وقتی شما یک لایه زیبا و نازک از جنس لمینت را به روی دندان ‌های خود نصب می کنید، باعث می ‌شوید که دندان ‌ها زیباتر به نظر رسیده و استحکام آن ها افزایش پیدا کند. به همین دلیل است که استفاده از لمینت را به اصطلاح یک تیر و دو نشان می ‌دانند. اگر بخواهیم به بررسی دقیق ‌تر لمینت ‌ها بپردازیم، باید بگوییم که این لمینت‌ ها دسته ‌ای از ونیر های دندانی می ‌باشند که دارای لایه پوششی همرنگ دندان هستند.

گاهی اوقات به علت های مختلفی دندان‌ ها، زیبایی خود را از دست داده و ظاهر نامناسبی پیدا می‌ کنند. به همین دلیل نیاز به یک روش درمانی برای آن ها است. در گذشته زمانی که دندان‌ ها دچار مشکل می ‌شدند، آن ها را می‌کشیدند و به جای آن ها دندان مصنوعی قرار می‌ دادند اما این روز ها به علت مشکلاتی که دندان ‌های مصنوعی با خود همراه دارند، دیگر این روش منسوخ شده است. لذا سعی می ‌شود که در صورت بروز خرابی دندان، به برطرف کردن آن بپردازند.

کاربرد های لمینت:

لمینت نیز یکی از آن روش ‌های پرکاربرد و اساسی است که می ‌تواند باعث شود، یک دندان معیوب به طور کامل ترمیم، بازسازی و زیبا گردد. از جمله مهم ‌ترین کاربرد هایی که می ‌توان برای لمینت دندان پزشکی نام برد، به شرح زیر می ‌باشند:

لمینت می ‌تواند باعث تغییر رنگ دندان‌ ها شده و همچنین باعث شود که رنگ دندان‌ ها همیشه سفید و زیبا باشند.

دندان ‌هایی که دچار لب پریدگی هستند، می ‌توانند با لمینت ترمیم شوند.

شکستگی ‌های دندان با استفاده از لمینت برطرف خواهند شد.

افرادی که دارای دندان ‌های کوتاه و بلند هستند و سطح دندان‌ های آن ها یکسان نیست، می ‌توانند از لمینت برای همسان‌ سازی ارتفاع دندان ‌های خود استفاده کنند.

دندان ‌هایی که به صورت جزئی کج هستند یا به سمت جلو رانده شدند، می ‌توانند توسط لمینت اصلاح گردند.

دندان پزشکی

دندان پزشکی

 

انواع مختلف لمینت:

لمینت‌ های دندان پزشکی دارای انواع مختلفی هستند. در واقع می ‌توان گفت که لمینت ‌ها یک پوسته ی نازک بوده که در دسته‌ بندی ‌های مختلفی قرار می ‌گیرند. لمینت ها را می توان از نظر قیمت، از نظر کشور سازنده ی آن ها و همچنین جنسی که برای ساخت آن ها به کار برده شده است، در دسته ‌ها و گروه‌ های مختلفی قرار داد. جالب است بدانید که حتی ضخامت لمینت ‌ها می‌ تواند در نامگذاری آن ها تاثیر داشته باشد. در یک مثال ساده می‌ توان گفت که لمینت ‌های معمولی دارای ضخامت 0.5 تا 0.7 میلیمتر می ‌باشند. حال می ‌خواهیم به شما انواع لمینت دندان پزشکی را معرفی کنیم. البته به علت اینکه  لمینت ‌ها در گروه‌ بندی ‌های مختلفی قرار دارند، شرح همه ی آن ها در حوصله ی این مقاله نمی ‌گنجد. لذا ما مهم ‌ترین و پرکاربرد ترین لمینت ‌ها را نام برده و به شما معرفی می ‌نماییم.

ذکر انواع لمینت دندان پزشکی:

این لمینت ‌ها به شرح زیر هستند:

اولین دسته از لمینت ‌ها، لمینت ‌های سرامیکی می ‌باشند. همانطور که از نام آن ها پیدا است، جنس این لمینت‌ ها از سرامیک می باشد. قرار دادن لمینت‌ های سرامیکی به روی دندان ‌ها همانند قرار دادن یک ناخن مصنوعی به روی ناخن اصلی است. لذا لمینت های سرامیکی از قبل تراش خورده و آماده شده و سپس با چسب دندان به روی دندان‌ ها نصب خواهند شد. از آنجایی که سرامیک یک جنس بسیار محکم و مقاوم است، لمینت ‌های سرامیکی می ‌توانند دارای استحکام بسیار زیادی باشند. همچنین ظاهر آن ها بسیار زیبا است. البته باید بدانید که قیمت لمینت سرامیکی نسبت به قیمت سایر لمینت ‌ها بیشتر است. در خصوص هزینه ی لمینت ‌ها ما می ‌توانیم به شما یک خبر خوب بدهیم. خبر خوب، این است که شما می ‌توانید با مراجعه به بهترین کلینیک دندان پزشکی شیراز، در کاهش هزینه‌ های خود کوشا باشید.

دسته دوم لمینت‌ های بدون تراش هستند. از آنجایی که این لمینت ‌ها به تازگی وارد بازار شده اند، همه ی افراد با آن ها آشنا نیستند و مسلماً شما نیز شناخت کافی از این لمینت ‌ها نخواهید داشت. این لمینت ‌ها از جدید ترین روش‌ های زیبایی است که به تازگی وارد بازار شده است و نیازی به تراش دادن ندارد. برای قرار دادن این لمینت‌ ها نیازی به استفاده از روش تهاجمی نیست. لذا نصب این لمینت‌ ها بسیار راحت بوده و همچنین دردی برای مراجعه کننده ندارد.

 

دندان پزشکی

دندان پزشکی

آیا همه ی افراد می توانند از لمینت استفاده کنند؟

 معمولاً همه افراد می ‌توانند از لمینت دندان پزشکی استفاده نمایند. با این حال برخی از افراد وجود دارند که مناسب استفاده از لمینت دندان پزشکی نیستند. البته این امر را پزشکان متخصص تشخیص می ‌دهند. لذا زمانی که شما به کلینیک دندان پزشکی در شیراز که متعلق به خانم دکتر نجمه یزدانی است، مراجعه می ‌نمایید، ایشان دندان ها و لثه‌ های شما را کاملاً بررسی می ‌کنند. سپس اگر مناسب لمینت دندان پزشکی باشید، به شما این روش را توصیه می ‌کنند. در غیر این صورت شما را راهنمایی می‌ کنند که از سایر روش‌ ها استفاده نمایید.

افرادی که مناسب استفاده از لمینت دندان پزشکی نیستند:

از نظر خانم دکتر نجمه یزدانی جهرمی، افرادی که دارای ممنوعیت می ‌باشند، به شرح زیر خواهند بود:

برای اینکه لمینت‌ ها به خوبی روی دندان نصب شوند، نیاز است که دندان از مینای دندان کافی برخوردار باشد و بافت ایده آلی را داشته باشد. لذا افرادی که دارای مینای دندان سالم نیستند، در زمان تراش دندان‌ ها، دچار مشکل شده و مینای آن ها بیش از حد تحلیل خواهد رفت. لذا این دسته از افراد مناسب استفاده از لمینت دندان پزشکی نخواهند بود.

دسته دوم افرادی هستند که قبلاً از روش‌ های درمانی نظیر: پروتز دندان، لمینت کامپوزیت و غیره استفاده کردند. این افراد اگر شرایط کافی و لازم برای لمینت را نداشته باشند، نمی ‌توانند از لمینت دندان پزشکی استفاده نمایند.

افرادی که به فکر سلامت دندان ‌های خود نیستند و به صورت مرتب مسواک نمی ‌زنند یا این که از نخ دندان استفاده نمی‌ کنند. خانم دکتر نجمه یزدانی جهرمی لمینت دندان را به این دسته از افراد توصیه نمی ‌کند. چرا که مسلماً بعد از انجام این روش درمانی نیز آن ها به مشکل می ‌خورند. مگر اینکه موارد بهداشتی دهان و دندان را بعد از نصب لمینت به صورت مرتب انجام دهند.

افرادی که لثه آن ها دارای التهاب شدید است یا اینکه دارای مشکلات دهانی هستند. لذا این افراد نمی‌ توانند از لمینت استفاده کنند، چرا که در زمان تراش و اجرای لمینت به مشکل می ‌خورند.

 

معرفی بهترین دندان پزشکی در شیراز:

حال می ‌خواهیم به شما بهترین دندان پزشک شیراز را معرفی نماییم. همانطور که می ‌دانید یک دندان پزشک خوب، دندان پزشکی است که بتواند علاوه بر داشتن مهارت کافی با همه ی روش ‌های درمانی دندان آشنایی کافی را داشته باشد. همچنین بایستی که در انجام خدمات دندان پزشکی از متریال با کیفیتی استفاده نماید. از آنجایی که خانم دکتر نجمه یزدانی جهرمی تمامی این اصول را رعایت می ‌نماید، می ‌تواند بهترین دندان پزشک در شیراز به شمار آید. کلینیک دندان پزشکی دکتر یزدانی شیراز دارای تجهیزات بسیار خوبی می ‌باشد. لذا زمانی که شما به کلیک دندان پزشکی دکتر نجم یزدانی مراجعه می‌ کنید، متوجه خواهید شد که تمامی وسیله ‌ها و تجهیزات این کلینیک کاملاً بهداشتی هستند.

از همه مهم تر اینکه در کلینیک دندان پزشکی دکتر نجمه یزدانی جهرمی شما می ‌توانید بهترین متریال را مشاهده نمایید. استفاده از متریال خوب برای خدمات درمانی دندان می‌ تواند باعث شود که ماندگاری این خدمات بسیار بالا رفته و شما تا سال ‌های طولانی از دندان خود به خوبی استفاده نمایید و بعد از انجام این روش ‌های درمانی با مشکل مواجه نشوید. در سایت خانم دکتر یزدانی، شما می توانید اطلاعات بیشتری از بخش مجله دندان پزشکی دریافت کنید. همچنین می توانید در رابطه با کلینیک خانم دکتر یزدانی، از بخش تماس با ما و درباره ما اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

 

دکتر نجمه یزدانی جهرمی شیراز

دکتر نجمه یزدانی جهرمی شیراز

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *